Translate

torsdag 8 september 2011

Tillbaka i Källsjö

Som jag skrev om tidigare var jag ju i Källsjö i slutet av augusti. Helgen den 26-28/8 var jag på musikläger  och efter det åkte jag tillbaka till Källsjö igen och det är det jag ska skriva om idag.


När vi åkte från lägret följde Emelie med till Källsjö under kvällen. Vi spelade RISK och lagade pannkakor. Riktigt mysigt. Dagen efter åkte jag och M till Ullared och hämtade min fina syster och hennes man. Tyvärr blev det riktigt dåligt väder i princip hela tiden de var där så vi fick underhålla oss med sällskapsspel, pingis och bastu. Det var dock inte så dåligt det heller. Jag hann bli en riktig hejare på pingis ;)

Haha den här bilden är underbar. Mitt hår står rätt upp och Elin missar bollen med en meter ;)


Under tisdagen fick vi i alla fall lite sol i en timme så då passade vi på att göra alla utelekar vi kunde komma på. Vi tog en promenad, spelade boule och kastade pil. 


På onsdagen fyllde Tobias år så vi firade honom med sång, paket och våfflor till frukost innan vi skjutsade in Elin och Tobias till Ullared igen. Efter det städade jag och M huset och åkte hem. Även hemresan var ganska smärtfri, inte alls så jobbig som jag hade trott. Jag hade en riktigt bra vecka, jag längtar redan tillbaka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar