Translate

fredag 2 mars 2012

Käkledsinflammation

Jag har tydligen en inflammation i käkleden. Jag satt nästan två timmar för en 2 minuter lång (kort?) undersökning av en läkare som tittade i mina öron, min hals och sedan klämde lite på käken och kom fram till detta. Men det känns bra att ha fått medicin. Jag har haft riktigt ont de sista dagarna och idag var jag riktigt svullen också, hoppas det hjälper nu så att det inte är något annat. Förlåt för min brist av tilltro till läkarna men det har hänt förut att jag har fått gå tillbaka flera gånger för samma sak för att de har gjort fel eller inte tittat ordentligt. Jag hade gärna sett att det hade blivit en röntgen med en gång för att utesluta fler saker men men. Jag testar med den här medicinen så hoppas jag att det blir bra. :)

Nu hade jag tänkt sätta igång och baka macarones och cupcakes. Jag har några kompisar som kommer över ikväll så jag tänkte det kunde vara trevligt. Jag har inte bakat något av dem innan så vi får se hur det går dock. Kanske får bli köpta kakor istället ;)

Kramar Emma

1 kommentar:

  1. vilken medicin fick du?
    svara på sainabou94@hotmail.com , snälla :)

    SvaraRadera