Translate

måndag 28 mars 2011

Vårdepression

Intressant med "Fråga doktorn" på 1:an idag. De pratar om vårdepression och om hur årstidsförändringar gör vissa nedstämda. Det känner jag verkligen igen, alla mina återfall har jag fått på våren och jag mår alltid mer eller mindre sämre på våren. Bra att veta att jag använder rätt taktik i alla fall med regelbunden sömn och att utsätta mig för sol trots att det är jobbigt. Precis som jag hoppas kan det göra processen kortare. Jag hoppas att jag hittar balansen snart igen så jag kan komma tillbaka på banan igen.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Emma! Hur mår du? Det fattas någon i klassen... Kram, Lisa Dalemo

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa! Vad gullig du är. Det är väl lite sådär, väldigt mycket upp och ner men jag jobbar på det. Jag har fått ta ett studieuppehåll från skolan så jag får se om jag kan komma tillbaka i höst men då får jag nog gå den här terminen igen tyvärr.

    Hälsa alla. Kram!

    SvaraRadera