Translate

torsdag 8 september 2011

Googles blogger fungerar inte med Google Chrome?

Än en gång blev mitt inlägg uppskjutet eftersom jag inte lyckades logga in på min blogg igår. Galet irriterande. 
Men så sa M en smart sak: Testa att logga in med en annan webbläsare, alla webbsidor fungerar inte med Chrome. Smart tänkte jag och loggade in med internet explorer som fungerade alldeles utmärkt. 

Men så kom jag på en sak. Blogger ägs av google som också har skapat Google Chrome. Känns ganska misslyckat om det inte går att logga in på deras egna blogg med deras egna webbläsare. Det måste kvailificera sig som det dummaste den här veckan ;) Haha!

Det sista inlägget om källsjö kommer om en stund men nu hörde jag muller så då är det bara att dra ut internet. 

På återseeende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar