Translate

söndag 24 juni 2012

På en ostadig bro

Jag vet att det var sjukt länge sedan jag skrev och jag ber om ursäkt för det. Jag har känt mig tveksam på om jag vill ha kvar bloggen men jag känner trots allt att jag inte är redo att skiljas från den än. Det är mer jag behöver skriva om. Den sista tiden har varit riktigt ostadig för mig. På bara några veckor har jag börjat få flera panikattacker. Det var länge sedan jag hade en panikattack på det sättet. Förut har jag kanske fått en panikattack när jag har gjort något som har varit svårt för mig, men de här panikattackerna känns som om de kom helt utan förvarning och i "trygga" situationer. Det är sjukt jobbigt och det skapar ångest i sig att gå och vara rädd för att få en attack.

Nu över midsommar har jag varit med M i Källsjö. Det har växlat mellan att vara jättejobbigt och att vara riktigt mysigt men jag har klarat det och i det stora hela ser jag det som positivt. Jag åkte iväg dit när jag kände mig ostadig och även om jag hoppades att jag skulle vara ångestfri så var det inget jag kunde förvänta mig. Vi fick en helt underbar kväll på torsdagen tillsammans och gick ner till stranden. Så idylliskt var det. Helt underbart vackert. Här nedan kommer lite bilder från dagarna i Källsjö.
Midsommarkrans

Nere vid stranden, så fint med några som ror också

Vid stranden

Sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar