Translate

söndag 1 juli 2012

Upp och ner

Idag och igår har jag haft riktigt bra dagar. Jag och M har myst och haft det roligt. Bland annat har vi spelat kubb med Anton. Alla var väldigt dåliga men det brukar gå bättre efter några omgångar haha. Innan de här dagarna har jag dock haft en del riktigt dåliga dagar. Jag känner mig räddare och jag tycker återigen att det är obehagligt att åka bort och jag vill helst inte vara ensam. Den här ökade ångesten har kommit väldigt plötsligt och det är svårt att veta vad den beror på men hur som helst är det bara att ta en dag i taget och försöka att inte lägga för mycket värdering i att det är lite sämre nu. Jag hade ju två väldigt bra månader innan det blev dåligt nu så jag vet ju att jag kan må bra. Jag ska bara hitta självförtroendet att jag kan hantera min ångest igen. Det är där nyckeln är.

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar