Translate

fredag 8 juni 2012

Förändringar

De sista veckorna har jag känt mig sämre än vad jag har gjort innan. Där jag förut kände att jag hade kontroll över mina känslor känner jag nu att jag inte kan kontrollera. Jag vet att jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde för ett halvår sedan och det har trots allt gått ganska snabbt. Att få ett litet bakslag efter flera riktigt bra månader kanske inte är så konstigt. Men det är ju så, jag vill bara ha förbättringar - inte negativa förändringar.

Det händer mycket i mitt liv nu. Jag har börjat jobba till viss del igen och jag är ännu närmare att få en lägenhet tillsammans med M. Det är saker jag har velat och fortfarande vill men det är lite läskigt att komma tillbaka och vara "frisk" och göra det alla andra "friska" människor gör. Det är trots allt stora förändringar som blir när man börjar jobba och dessutom ska flytta. Det är nog inte bara jag som känner så och det är antagligen därför jag är extra spänd och sårbar nu. Jag bara hoppas så innerligt att det ska kännas bättre snart och inte gå åt fel håll. Men jag tar en dag i taget, jag kan inte göra mer än det.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar