Translate

söndag 6 maj 2012

Mina helger är mina vardagar

Den här helgen har det hänt väldigt mycket precis som alla andra helger sista tiden känns det som. I lördags började dagen med ett musikrep och sedan åkte jag direkt till ett dop med M. Det var en kompis dotter som döptes. Otroligt sött var det och väldigt trevligt. På kvällen åkte jag på Fulm-kväll och vi såg Birdemic som  var hmm.. fantastiskt bra ;) Tänk att det kan vara så kul att se värdelösa filmer. Här kommer en liten trailer för er som är sugna på att se den. (Hihi)


Idag har jag jobbat på teatern, gick bra som vanligt får jag nästan säga nu. Det funkar skitbra. Sedan åkte jag med pappa till Tölö kyrka för att se min kära gamla kör Vocalis och mamma som var med och spelade. (samt en massa vänner) Det var riktigt, riktigt bra. Så roligt att höra bra klassisk livemusik, jag njöt under hela tiden :)
Men nu blir det att sätta på partiledardebatten, vila finns det tid för på vardagarna som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar