Translate

torsdag 3 maj 2012

2012-05-03

Den här veckan har varit mycket att göra. På valborgsmässoafton kom Elin, Tobias och lille Emanuel hit. Vi grillade och myste i det fina vädret. På första maj åkte jag och Elin till en hästaffär som hade jubileum. Vi åt tårta och gick poängpromenad så jag får se om vi vinner ett shettisföl, var man nu ska ha det haha. Elin köpte också lite ridkläder billigt. Efter det fick jag vara barnvakt åt lillkillen, han har börjat göra lite ljud och le nu så det är så härligt att prata med honom. Så fin som bara småbarn kan vara :) 

Igår var jag och såg en pjäs som en kompis hade regisserat och som teatertvåorna på Aranäs satte upp. Den var riktigt obehaglig men det var riktigt bra spelat och fantastiskt att de kunde klara av det. Det var definitivt ingen lättspelad pjäs. Men riktigt duktiga var de. 

Idag har jag haft psykodrama och det gick bra idag, jag gick hem hela vägen efter. Däremot tränade jag på kvällen och det gick bra i början men efter ett tag mådde jag fruktansvärt illa och blev alldeles yr sådet var obehagligt. Jag tror att jag tog i lite för hårt med tanke på att jag har varit lite förkyld. Dessutom är man väl inte helt van vid värmen och allergin hjälper inte heller till helt.

Men hur som helst mår jag bättre och bättre psykiskt och det är underbart. Ibland blir man så rädd att falla tillbaka men jag ska göra allt för att det inte ska bli någon stor nedgång. Att må lite sämre några dagar eller någon vecka är okej men någon större nedgång vill jag inte ha. 

Hoppas ni mår bra. 
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar