Translate

måndag 2 april 2012

Frihetskänsla

Idag har jag haft besök av min syster, hennes man och min lille systerson. Han är så fin, den finaste lille kille som finns :) Det är så mysigt att träffa dem och han växer verkligen från varje gång vi ser honom och han har fått riktigt goa kinder också :) Så idag har jag myst med lillkillen, spelat Pictionary och tagit en långpromenad med vagnen och familjen. Bra dag.

Igår var jag hemma hos en kompis och myste under Earth Hour. Även om jag hade känt mig lite trött och omotiverad tidigare på dagen så var det härligt att komma dit och träffa lite vänner. Jag körde dessutom fram och tillbaka själv så det var riktigt skönt. Man känner sig mycket friare om man klarar av att ta sig själv till saker och det behövs verkligen. Jag har känt mig så låst och även om jag fortfarande kan känna det så känner jag mig friare och friare. Jag klarar mer och jag kan ta mig ut mer, både själv och med andra personer.

Hoppas att ni har haft en bra första april och att ni inte har blivit lurade för mycket. Det har jag blivit ;)
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar