Translate

fredag 30 mars 2012

Psykisk och fysisk träning

Igår och idag har jag känt mig mycket bättre än vad jag gjorde tidigare i veckan. Igår var jag på psykodrama och det kändes bättre än vanligt även om det var jobbigt innan. Men jag kände mig nästan otålig att komma därifrån, det var så fint väder så jag ville inte sitta inne. Efter psykodraman så var jag inte lika trött heller som jag brukar vara så jag åkte och tränade, ensam. Det var ett tag sedan men det gick skitbra. Om jag kan komma iväg och träna utan mamma eller M själv så är det en jättestor frihet. Då kan jag träna precis när det passar mig.

Idag har jag varit ute och gått med min stödperson, det är ett perfekt sätt att starta dagen på för då kommer man verkligen igång. Efter det har jag spelat en massa gitarr men också suttit ute i solen och njutit. Jag har till och med börjat få lite färg. Det gillar jag :D På eftermiddagen kom Stefan över och fikade. Det har nästan blivit tradition att han kommer över en stund på fredagarna och det uppskattas. Jättetrevligt. :)

Nu ikväll var jag först på orkestern och sedan jobbade jag på teatern. Det gick skitbra och det var Magnus Betnér som var där och jag fick se nästan hela föreställningen så det var grymt kul. Jag känner mig positiv nu så jag ska lägga mig och försöka behålla den positiva energin till imorgon ;)

Hoppas ni har det bra!
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar