Translate

tisdag 13 mars 2012

Vår och havsbyrå

Som några kanske har märkt så har jag haft ett några dagar långt blogguppehåll. Jag har helt enkelt inte haft lust att blogga och eftersom jag ska börja lyssna på mig själv mer så tyckte jag att det var okej att ta några dagar ledigt ;)

Sedan sist har jag bland annat kollat på melodifestivalen och bakat pizza med M, Emelie och hennes kille. Det var riktigt trevligt! På söndagen var jag hos syster yster och hälsade på min lille systerson som snart är hela 3 veckor gammal. Han växer snabbt :) Idag har jag faktiskt suttit ute och solat! Och då pratar jag inte om vinterjacka och mössa utan med linne och legins. Galet skönt! Jag har också varit ute och gått med min stödperson och vi gick förbi en second hand som fräschar upp och gör om gamla möbler. För en månad sedan såg jag en byrå där som var handmålad. Det var som en tavla av ett hav med en båt och allt möjligt. Den var så himla vacker och jag har inte riktigt kunnat släppa den trots att den blev såld. Men när vi gick förbi nu såg jag att det fanns en ny likdan! Inte exakt men i alla fall lika vacker om inte ännu finare. Jag är totalt kär och jag vet inte vad jag ska göra. Jag borde inte köpa den för jag har inte mycket pengar att röra mig med nu men ååå, jag kan inte minnas när jag ville ha något så mycket senast. Det känns som om den skulle göra mitt liv bättre haha.

Men nu ska jag lägga mig och drömma om byrån för tidigt imorgon kommer min stödperson igen. Får se vad vi hittar på då :)

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar