Translate

tisdag 27 mars 2012

Hunger Games

Hallå där!
Jag har precis varit och sett Hunger Games på bio och den var så vansinnigt bra! Man brukar aldrig tycka att filmen är lika bra när man har läst böckerna innan men jag kan ärligt säga att jag inte vet om boken eller filmen var bäst. De hade fångat allt perfekt och precis som jag hade tänkt mig med några enstaka undantag i karaktärerna. Men i det stora hela fantastiskt och de flesta karaktärer var så perfekta som de kunde bli och vissa scener var oslagbara. Jag ryser när jag tänker på hälsningen Katniss ger till distrikt 11. Jag är så sugen på att se 2:an och 3:an men det lär ju dröja några år... Men SE DEN! Här nedan kommer en trailer.



2 kommentarer:

  1. Den var helt SJUUUKT BRA! Såg den också igår!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. härligt! ja det blir att köpa dvd:n när den kommer :D

      Radera