Translate

söndag 25 mars 2012

fulmkväll och box

Helgen har varit riktigt bra faktiskt. Igår tränade jag först och sedan var jag med M och gjorde våfflor innan vi gick på fulmkväll hos en kompis. En fulmkväll är samma sak som en filmkväll men man ser de absolut sämsta filmerna som går att hitta. Igår såg vi den svenska moralfilmen "G" och splatterfilmen "The Go-Go dancers". Vad ska man säga. Bra var de inte i alla fall men trevligt hade vi ;) Innan har vi sett exempelvis "The Room" som är min favorit hittills. Den är definitivt ehm... underhållande. Här kommer ett litet smakprov: 

Om ni ser klippet har ni sett allt som är värt att se ;) 

Idag har jag solat och varit med Erica nere på stan. På kvällen var det träning igen. Den här gången box med M. Passet är en timme och en kvart och det är vansinnigt jobbigt. Men det är kul också och om man har några aggressioner är det definitivt bra att gå på det passet. Man får boxas och sparkas tills man knappt orkar lyfta ben och armar längre. Jag gissar på träningsvärk imorgon men det var det värt. 

Kram Emma

2 kommentarer: