Translate

tisdag 7 februari 2012

Nytt liv och återfunnen glädje

Igår startade som en ganska dålig dag. Jag kämpade mig upp och gick faktiskt och tränade men det kändes jobbigt och jag orkade inte så mycket som jag brukar. När jag kom hem igen kände jag mig väldigt ångestfylld och kände inte att jag ville göra något alls. Men jag har bestämt mig för att inte avboka hemteamet så min stödjare kom som vanligt och jag pallrade mig ut på en promenad iaf. När vi hade gått en stund och var på väg hemåt så kände jag mig bättre men jag kände också att jag antagligen inte skulle kunna gå hem och sedan komma iväg igen senare. Jag och Rebecka hade pratat på förmiddagen om att ses så därför ringde jag henne och frågade om jag fick komma med en gång och så blev det.

När jag kom till henne sa jag till henne att jag inte mådde så jättebra men hon sa bara att vi kunde ta det lugnt och att vi inte behövde göra något särskilt. Så vi började med dricka te och titta på en musikal som hon var med i för ett tag sedan och det slutade med att vi stod och vrålade och dansade till en massa kareokelåtar. Haha det blir inte alltid som man tänkt sig men det är väl det som är så bra. Efter det mådde jag skitbra och gick hem själv. Du är perfekt för mig min fina fruktsyster ;) <3

Idag har jag inte gjort så mycket intressant men jag har träffat min nya stödjare (min andra ska tyvärr sluta) och vi tog en promenad i alla fall. Men något mer spännande är att en kompis och hans tjej fick en efterlängtad liten kille igår kväll. En otroligt söt liten krabat! Är så glad för er skull :)

Nu ska jag packa lite för snart ska jag till min älskade M. Hoppas allt är bra med er.
Många kramar Emma

1 kommentar:

  1. Det låter som du känner dig själv och vad roligt att du lyckades vända den trista dagen till något positivt! Starkt! Kramar

    SvaraRadera