Translate

lördag 11 februari 2012

Kärlekstorsdag och härlig fredag

Igår hade jag en helt fantastisk kväll med min M. Vi firade lite dels för att vi har varit tillsammans länge och för att det är alla hjärtans dag och så snart. Ja, lite härlig vardagsromantik helt enkelt. M fick ett presentkort för 2 på en riktigt fin restaurang i födelsedagspresent av sina föräldrar förra året. Det har varit meningen att vi ska gå länge men jag har inte riktigt klarat det innan, eller det har i alla fall inte känts som jag hade kunnat njuta av det. Men igår så gick vi i alla fall ut och åt och jag ska inte ljuga, det var lite tufft stundtals men det blev så himla bra. Jag kände att jag kunde slappna av mer och mer ju längre in på middagen vi kom och det var väldigt romantiskt och härligt att vi kunde göra en sådan sak. Det är skönt att få komma ut lite och klä upp sig och verkligen anstränga sig för varandra. Dessutom var det fantastisk god mat även om jag hade lite svårt att äta så M fick hjälpa mig lite ;) 




Efter maten åkte vi hem till mig där jag hade gjort det lite mysigt med blommor och tittade på "Tidsresenärens hustru" och myste. Riktigt härlig film och ännu härligare sällskap :) En riktigt, riktigt bra kväll som jag kommer leva på länge. Det känns bara som jag älskar den här killen mer och mer för varje dag. När jag tror att man inte kan älska mer så överträffar han det. <3

Idag har jag haft orkester och efter det träffade jag underbara Emelie och hennes pojkvän som jag inte har träffat tidigare. Vi spelade Settlers of Catan och snackade och hade det riktigt trevligt. Jonathan verkar vara en riktigt bra kille och jag är så glad för Emelies skull. Det kommer nog bli många trevliga pamiddagar i framtiden :D 

Nu ska jag lägga mig för klockan är skitmycket och jag ska upp imorgon. 
Många kramar Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar