Translate

söndag 12 februari 2012

Helgen

Igår hade jag en riktigt trevlig dag hos M. Vi firade hans pappa som fyllde år och hans släkt var också där så M:s lille brorson var där :) Det vet ni nog om mig nu att jag älskar barn och jag spenderade lika mycket tid på golvet med lille O som med de vuxna vid bordet. Det är något så oförstört och härligt med små barn, när de är glada så skiner det nästan om dem och de är inte heller rädda för att visa om de är ledsna eller arga. Jag tror faktiskt att vi kan lära mycket från dem. Att visa för mycket känslor ses nästan som något fult eller skrämmande upplever jag, men man kan inte stänga in allt heller. Jag tror att många skulle må bättre av att faktiskt visa sig sårbara ibland, det vet jag i alla fall att jag gör. På kvällen blev det lite melodifestival och sällskapsspel och jag somnade glad. 

Idag tog jag en riktig långpromenad med min syster i solen. Det var så varmt så jag fick ta av mig min vinterjacka i de soliga partierna. Konstigt att man nästan kan känna att våren är på väg trots att det ligger snö på marken. 

Hoppas att ni har kunnat njuta av dagen. Imorgon blir det upp "tidigt" för träning så det är väl dags att lägga sig. Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar