Translate

onsdag 15 februari 2012

ALLA hjärtans dag

Alla hjärtans dag ses som en härlig dag för de med förhållande och en jobbig dag för de utan. Men jag tycker inte att man behöver se det så. Alla har väl något slags förhållande till någon även om det inte är ett kärleksförhållande. Det är inte ett misslyckande att vara med sin familj eller uppskatta en vän lite mer på alla hjärtans dag. Det finns många människor man älskar och det är så jag uppfattar alla hjärtans dag. Nu har jag en underbar pojkvän men innan dess köpte jag rosor till mina föräldrar och lagade mat. Så kom ihåg, det blir vad man gör det till <3

Igår spenderade jag dagen med min syster på förmiddagen. Vi var nere på stan och kikade och köpte lite saker. Det var trevligt. När vi kom hem fick vi med lillebror ut och bygga en snögubbe. Det var perfekt kramsnö och det gick jättesnabbt att få riktigt stora klot. Det enda problemet var att vi gjorde så stora klot att vi inte orkade få upp dem på varandra sedan haha.


På kvällen kom M och vi myste och tittade på "Min låtsasfru". Alla hjärtans dag är en perfekt orsak att få titta på romantiska komedier ;) Jag hade en riktigt mysig dag.

Idag har jag träffat min stödperson och vi gick jättelångt. Vi gick till stan och gjorde lite ärenden och sedan gick vi tillbaka hela vägen igen. Ja, det känns att jag börjar komma längre och längre i mitt tillfrisknande och jag får lite motion på köpet.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar