Translate

onsdag 25 januari 2012

Vänners dag

Idag har jag träffat flera underbara personer som jag är glada att de finns i mitt liv. På förmiddagen (för mig iaf ;)) kom Stefan hit och pratade lite och hjälpte mig med mitt photoshop. Så inte nog med trevligt sällskap, nu fungerar min clone stamp igen. Yippie :)

Framåt kvällen kom Anna och Emelie över och vi gjorde tacos och myste. Konstigt egentligen att jag nästan bara har pratat den här dagen och att den blev så härlig. Man ska inte underskatta socialt umgänge och goa vänner.

Det har varit en bra dag och jag tror det fanns kvar lite gott humör från igår då jag hade en riktig myskväll med min M. Jag älskar verkligen den killen. Jag har verkligen bra människor omkring mig kan jag bara konstatera :)

Imorgon blir det psykodrama igen. Det är blandade känslor för jag ser fram emot det samtidigt som jag är nervös. Konstig känsla men det är nästan som om den hör ihop med psykodraman för det är nästan så det känns varje gång. Men jag ska försöka behålla den positiva känslan så att den tar överhanden. Det kommer att bli bra imorgon med.

Många kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar