Translate

lördag 28 januari 2012

En dålig dag betyder inte att nästa blir likadan

I torsdags hade jag det riktigt svårt. Det kändes konstigt med tanke på att jag mådde så bra på onsdagen, men det är aldrig så logiskt. Jag hade det riktigt jobbigt på psykodraman och jag ville mest bara åka hem. Men jag höll ut och jag klarade av det med. Jag är säker på att nästa gång kommer bli lättare om jag står ut. Om jag börjar tillåta mig själv att fly så blir det en ond cirkel.

Idag har jag däremot haft en jättebra dag. Jag var en stund på stan själv och köpte garn till allt jag håller på att sticka. Håller bland annat på med en liten sak som ska ges bort imorgon när jag och M ska hälsa på våra kompisar med deras lilla nyfödda tjej. Vad får ni se imorgon ;) När jag kom hem från stan så kom M till mig en liten stund och gjorde mig på riktigt gott humör så när jag sedan skulle till orkestern så gick det jättebra. Det var ett tag sedan jag hade så fantastiskt roligt på orkestern. Det är så härligt när man känner att man kan slappna av helt och njuta.

Men nu ska jag göra klart den lilla presenten och sedan gå och lägga mig så jag är pigg och glad imorgon med. Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar