Translate

söndag 29 januari 2012

Bebis

Igår var jag och M och hälsade på några kompisar och deras 3 veckor gamla dotter. Det var en liten, liten tjej som är fantastiskt söt. Det var jättetrevligt att träffa föräldrarna och till skillnad från många nyblivna föräldrar såg de mycket pigga ut. Hon sover tydligen jättebra på nätterna. ;) Men det var givetvis fantastiskt roligt att få möta den lilla tjejen också, bebisar är nog det allra finaste som finns. Jag lovade att visa vad jag höll på att göra till dem så här kommer en bild.

De uppskattades mycket av föräldrarna men satt inte kvar så länge på lillans fötter ;)
Idag ska jag på genomläsning av manus till denna sommarens EBBE-pjäs. Det ska bli skoj att träffa alla igen men jag är väldigt nervös. Det är en bit att åka och det är mycket folk. Men jag ska försöka att stänga av de dåliga känslorna och verkligen tro på att jag klarar det här. För om jag tror det så går det. 

Många kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar