Translate

måndag 30 januari 2012

Buss

Idag tränade jag med mamma på förmiddagen. Jag körde hårt idag men det gick bra. Efter det kom min stödjare och vi gjorde en stor utflykt idag. ;) Jag har undvikit att åka buss och tåg i nästan ett år nu, dels för att jag har ganska svårt att vistas med mycket folk samtidigt men också för att själva resan skrämmer mig. Men idag åkte jag buss. Jag tog bussen ner till stan med min stödjare och så gick vi och handlade på Ica och sedan tog vi bussen hem igen. Det kan verka som en liten utflykt men för mig är det stort. Inte nog med att jag tog bussen ner, jag handlade och var tvungen att ta bussen tillbaka också och det kändes faktiskt bra. Visst var jag nervös innan men när vi väl hade kommit ner kändes både handlingen och hemresan väldigt bra.

Jag gör framsteg även om det ibland känns riktigt tufft. Det är tufft att inte kunna göra det man vill, men det är också det som ger mig motivationen att fortsätta kämpa.

Många kramar
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar