Translate

fredag 20 januari 2012

Ta mig bort

Jag har haft det lite jobbigt sista tiden. Det beror garanterat på att allt har satt igång igen och att alla är på jobb/ i skola. Men till skillnad från innan när jag kände mig understimulerad så känner jag mig nästan stressad. Det är som att jag känner en press att göra något varje dag för att inte falla ner i den fällan när jag bara satt hemma och inte vågade gå ut. Men jag är bara inte säker på att det är det bästa heller. Jag känner att jag vill komma bort ett tag och bara vara.

Jag känner att jag mår mycket bättre, jag vet bara inte om det kanske gör att jag förväntar mer av mig själv just därför. Förut har jag varit nöjd med om jag har kommit utanför dörren men nu känner jag nästan att det är ett måste. Jag vet inte, jag får ta det lite lugnt i helgen men jag längtar jättemycket till Källsjö. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat känna mig så fri så jag bara skulle kunna ta flyget på en solsemester. Men det kommer väl så småningom det med.

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar