Translate

torsdag 22 december 2011

Julförberedelser

Hej vänner. Först och främst vill jag säga att det är något knas med kommentarerna för jag har inte kunnat svara på några kommentarer på hela dagen. Men ni ska veta att jag läser varenda kommentar. Tack så jättemycket <3

Nu i dagarna har det varit full julförberedelse. Jag har gjort knäck, bakat pepparkakor, gjort marsipanfigurer, köpt gran, klätt granen, köpt paket, slagit in paket.... ja ni fattar. Julen närmar sig med stormsteg och trots att jag tyckte att jag hade all tid i världen för bara några dagar sedan känner jag nu att tiden är lite knapp. Men det är väl så det ska vara. Ingen ro och vila förrän på själva julafton (förhoppningsvis). Här nedan kommer lite bilder så ni kommer i julstämning ordentligt ;)





Hela familjen i pepparkaksform. Otroligt snygga va? ;) 

Så här ser det ut i Emmas rum när hon slår in paket ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar