Translate

tisdag 27 december 2011

Julbord och mellandagsrea

På annandagen blev det lite julbord igen. Dock inte den klassiska julmaten i Sverige utan kalkon, mumsigt värre. Det var hos M med hans släkt. Under middagen spelade jag och M:s bror lite för gästerna. Jag spelade fiol och han piano. Det gick bra och jag kände egentligen inte alls stor press, okej jag kan erkänna att jag övade ganska mycket innan för att hitta rätt låtar men sedan spelade vi inte de låtar jag hade övat mest på ändå så det var nog bra övning ;) En liten "konsert" för människor som tycker att jag bara ställer upp och spelar är jättebra och ingen press alls. En lagom övning för att sänka mina prestationskrav ;).

Idag har jag varit och handlat på mellandagsrean. Det blev en hel del kläder till slut trots att jag gick runt de första två timmarna utan att hitta någonting. Jag hittade också ett armband som jag ska göra om till halsband och ha på nyår. Det är filmtema i år på nyårsfesten så jag och M har valt en väldigt bra film som jag inte kan berätta om här...än :)

Hoppas att ni har det bra. För mig rullar dagarna på väldigt smärtfritt just nu. Jag hoppas att det håller i sig för det är härligt att slippa tänka på hur man mår hela tiden. Eller hur?

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar