Translate

måndag 26 december 2011

God fortsättning!

Hej vänner.
Ursäkta att jag inte har skrivit tidigare men som ni förstår så har det varit en del att göra. Jag hade en underbar julafton, både med M och med familjen. Jag tycker det är så mysigt när alla är tillsammans och ingen har något annat att göra än att umgås. Okej, laga mat då men det är ju också ett sätt att umgås :)

Jag är hur nöjd som helst med mina presenter och det verkar som om mina nära och kära var nöjda med vad de fick av mig också. Eftersom jag älskar att slå in paket så såg ju julklapparna väldigt fina ut iaf.

Idag har vi haft besök av pappas syskon m.fl. så det blev lite julfirande idag med och imorgon blir det ännu ett julbord, den här gången hos M med hans släktingar. Vad säger man, tur att det bara är jul en gång om året haha. Nej, men det är jättemysigt.

Hoppas att ni också har haft en trevlig julhelg!

 Kramar Emma
Massa paket under granen 
Tomten var på besök för att ge paket till M:s lille brorson
Jag fick det största paketet i år. Kan ni gissa vad det var? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar