Translate

tisdag 29 november 2011

Vecka 9

Jag är nu inne på näst sista veckan av min viktutmaning. Det känns inte jättebra med tanke på att jag inte har klarat av den. Den här veckan har varit tuff och jag gått ner igen till 60.1. Det känns segt eftersom det var den vikten jag startade på. Å andra sidan kanske jag hade tappat flera kilon om jag inte hade försökt gå upp i vikt och då skulle jag varit underviktig nu så jag ska kanske inte ta det så hårt. Om man tänker på att jag tappade 12 kilo på ungefär 2 månader så låter det helt plötsligt väldigt bra att inte ha tappat någonting på 9 veckor. I alla fall så kommer jag kämpa sista veckan så jag åtminstone får något kilo plus.

Vecka 1: 60.0
Vecka 2: 59.4
Vecka 3: 59.6
Vecka 4: 59.6
Vecka 5: 60.6
Vecka 6: 60.9
Vecka 7: 60.5
Vecka 8: 60.7
Vecka 9: 60.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar