Translate

tisdag 29 november 2011

Det kan bli bättre

Idag började jag dagen med en stor suck. Jag hade ingen lust att gå ur sängen och jag kände mig ångestfylld redan när jag vaknade. Det har som sagt inte varit så jättebra den senaste veckan och jag har varit riktigt trött. I alla fall så gjorde jag det jag har gjort de sista dagarna. Satt vid datorn och pluggade. Efter ett tag kände jag verkligen att ångesten började ta över och jag kände mig riktigt dålig. Jag bestämde mig för att åka till M även om det just då också kändes jobbigt. Men det var det som behövdes.

När jag kom till honom var jag ångestfylld och rädd men efter ett tag började jag lugna ner mig så då bestämde vi oss för att åka till stan en stund. Där åt vi marsipan och handlade lite julklappar och hela tiden blev det bättre och bättre. Till slut var det han som ville åka hem för att han tyckte att det blev tråkigt att gå i så många affärer haha.

Nu ska vi snart se på vår favoritserie Dexter och allt känns mycket mycket bättre. Så även om dagen startade dåligt så blev det en bra dag. Det finns alltid utvecklingspotential. ;)

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar