Translate

tisdag 22 november 2011

Bloggtorka

Ursäkta att jag har varit så dålig på att uppdatera på sistone. Jag har verkligen haft en ordentlig bloggtorka, mycket för att jag har varit seg nu i början av veckan också och inte direkt orkat göra något. I alla fall så åkte jag till Freeport i söndags. Det var hur bra som helst och jag hittade en massa saker. Jag köpte nya jeans som jag inte har gjort på åratal och så köpte jag en hel del presenter och lite julprylar till mitt rum. Så mysigt är det att börja få julpynta :D Jag har dessutom tänkt mig åka till IKEA med M för att hitta mer julpynt för jag har faktiskt inte så mycket. Mysigt värre.

Nu är det dags att återgå till plugget men jag lovar att jag ska bli lite bättre på att uppdatera. Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar