Translate

onsdag 26 oktober 2011

Flyta på vågen

Idag har jag bara försökt att glida vidare på gårdagens uppsving. Jag har tagit en lång promenad ensam så jag är grymt stolt över det. Jag har även köpt lite garner för jag tänker mig att börja sticka lite. Jag behöver något mer att göra :) Imorgon är det dags för läkarbesök på vpm. Jag ser inte fram emot det faktiskt, jag vill hellre spendera min dag med att göra saker jag faktiskt känner för. Men jag vet att jag behöver det här med, det är bara att det känns så onödigt att sitta och prata, jag behöver göra saker. Men nu ska jag inte vara sådan, det är trots allt bara en timme och det är för min skull. Nu ska jag gå och lägga mig men jag lägger in lite härliga höstbilder från min promenad idag.

Kram Emma





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar