Translate

tisdag 25 oktober 2011

Fantastisk dag

Idag har jag haft en underbar dag från morgon till kväll. Dagen startade med att jag skjutsade syster till skolan och samtidigt skjutsade mig själv till MP. Det var lite spännande i sig för jag fick åka vänstertrafik i rondellen..och nej jag tog inte fel håll av misstag, de höll på att asfaltera ;)

Hos MP kändes det ovanligt bra, jag kände mig lugn och hon tyckte att mina planer på att ta hjälp av en stödperson. Precis som jag har hon känt att jag kan teorin om hur jag ska hantera min ångest men att jag behöver öva i praktiken, regelbundet och inte bara då och då. Efter samtalet åkte jag till gymmet och tränade ordentligt. Det kändes verkligen som om jag hade kraften och orken idag.

När jag kommit hem igen och käkat så ringde goa  Rebecka och frågade om jag ville komma över till henne en stund. Jag som dels brukar ha problem att gå hemifrån och att vara borta struntade i att tänka efter och bara tog på mig skorna och gick till henne. När jag väl var där så stannade jag i nästan 5 timmar och förutom att baka bröd så pratade vi nästan bara. Jag kände mig så avslappnad och glad hela tiden. Helt underbar känsla.
Skrållan som är världens gosigaste katt 

Pannkakan <3

Brödbak

Visst är ni imponerade?


En helt fantastisk dag :)
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar