Translate

söndag 4 september 2011

Tröött

Hej alla underbar människor som läser min blogg. Ursäkta att jag har varit så dålig på att uppdatera det sista, det ska bli bättring :) Idag och igår har jag jobbat och det har gått riktigt bra. Det har inte varit lätt men det har fungerat och jag har kunnat göra det jag ska. Det känns underbart, att jag börjar kunna hantera saker själv igen. Jag tror verkligen inte att jag ska sätta igång med för mycket men att jobba 6 timmar varannan helg känns som en ganska lagom nivå ;)

Den här helgen tror jag att det har varit lite kämpigare att jobba än förra för att jag är så förkyld. Det gör att jag blir tröttare och då ligger yrseln och overklighetskänslorna närmre. Men det har fungerat ändå och det är en härlig känsla.Då vet jag att det behöver inte vara de allra bästa förutsättningarna för att det ska fungera och det är minst lika viktigt att veta som att jag presterar riktigt bra när förutsättningarna är bra. Så länge jag klarar av att sköta jobbet är jag nöjd :)

Ikväll kommer jag uppdatera er lite mer om veckan i Källsjö men nu ska jag sova en stund. Powernap är det bästa som finns.

Kramar Emma

1 kommentar:

  1. Haha du fastnade för det där med powernap :p. Se till att det inte blir för länge bara :)

    SvaraRadera