Translate

lördag 6 augusti 2011

Varför är ångesten så ologisk?

Jag har haft nästan en vecka där jag har mått så bra! Visst, jag har haft ångest men jag har klarat av saker som jag inte har klarat på länge innan. Det har känts helt fantastiskt. Men just när jag har vant mig vid den härliga känslan att vara hyfsat ångestfri så kommer en sådan här dag. En dag när jag vaknar med ångest och bara känner att det är bäst att gå och lägga sig igen. Fy fan.

Jag känner bara för att vara hemma hela dagen idag och inte göra någonting så det är precis det jag ska undvika. Jag tror att jag ska åka en stund till M för att bryta den här hemska känslan. Det går väl fortfarande upp och ner även om det mest går upp så det är bara att ta det som det är. För en månad mådde jag ju såhär varje dag, att må såhär en dag på en hel vecka är en klar förbättring.

Kramar Emma

1 kommentar:

  1. Låter klokt att ta ett litet lagomt steg ut. Träffa M och få höra om premiären! Du är seg och klok. Besegra odjuret! Kram och puss

    SvaraRadera