Translate

tisdag 9 augusti 2011

Städdagar

Idag och igår har jag nästan lagt hela dagarna på att städa mitt rum. Det är en sådan sak som blir lite sämre med när man mår dåligt men nu har jag storstädat,rensat och fått det riktigt fint. Har fortfarande några små detaljer kvar att fixa men sedan är det perfekt :)

Jag har känt mig lite rastlös men också lite extra ångestfylld de senaste dagarna, jag funderar på om det har att göra med att jag har blivit sämre på att sova regelbundet som jag bestämde mig för och har hållit bra innan.Men nu när jag har mått lite bättre har jag tänkt att det inte spelar så stor roll. Bra tänkt Emma ;) I alla fall så ska jag försöka sova regelbundet igen. Jag ska faktiskt gå och lägga mig direkt efter den här uppdateringen. (Nu har jag sagt det till er så nu måste jag följa det, haha)

Men nu mår jag bra i alla fall. Jag är hos M och vi avslutade dagen med lite Montalbano och chokladdoppade jordgubbar. Mums!

Kramar Emma






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar