Translate

onsdag 10 augusti 2011

Extra dusch

Idag gick jag upp jättetidigt, helt galet tidigt faktiskt. Redan halv 8 satt jag vid frukostbordet ;) Idag har jag fixat i ordning det sista i rummet och nu för en liten stund sedan tänkte jag cykla ner och kolla om bären hade mognat på några rönnar som jag hade spanat in (jag har nämligen fått för mig att jag ska göra rönnbärsgelé) men jag kom bara halvvägs innan himlen öppnade sig totalt. Jag vände och cyklade hem snabbt som en idiot men jag blev ändå helt genomblöt. Det är härligt när det tajmar så bra ;)

Jaja, det är bara att ta. Nu kommer Emelie snart så vi ska ha det trevligt i mitt skinande rena rum. Kommer lite bilder här nedan på min nya möbel och fina tavlor med budskap som ska göra mig lite gladare. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar