Translate

tisdag 16 augusti 2011

En dag som idag som idag

Idag startade jag och M dagen med att "luncha" med Annelie. Det vill säga, hon åt lunch och jag drack kaffe eftersom jag precis hade ätit frukost ;) Riktigt mysigt i alla fall och grymt kul att få se magen som har börjat växa ordentligt. Det ska bli så roligt med en massa bebisar till vintern =D

Nu sitter jag och försöker plugga lite (men mest tittar jag på bilder och recensioner av min kamera som kommer i veckan). Jag här läst en vampyrlitteraturkurs över sommaren. Riktigt oseriöst och kul. Till hösten blir det lite seriösare i alla fall. Då blir det spädbarnspsykologi och psykologisk grundkurs i kognitiv terapi på distans (och en gitarrkurs på distans, kanske inte så seriöst). Det blir bra under tiden tills jag känner mig redo att börja min socionomutbildning igen.

Nu ska jag käka lite tänkte jag för det här är normal lunchtid för mig haha. Sedan kommer Steff så det blir skoj.

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar