Translate

måndag 15 augusti 2011

Tur i spel, tur i kärlek?

Sen senast har jag hunnit med att låna böcker och gå på Kungmässan. Blev lite presenter men inget till mig själv, bra det för nu har vi nämligen äntligen beställt min kamera!! :D Ska bli grymt kul att få den, har längtat hela sommaren!

Nu är jag hos M. Först var det lite tårta för M:s farfar med sambo var på besök. Sedan nu på kvällen har vi ägnat oss åt ett riktigt kul spel! Man fick tänka lite. Och vem tänkte bäst? Moi, yes! (Okej, kanske lite tur också)




Ett boktips förresten om ni vill bli glada:
Korrespondens av Eric Ericsson
Jag och M har skrattat så vi har gråtit, eller jag har skrattat så jag har gråtit. M är lite manligare än så ;) haha

Nu får jag vara social med min älskade pojkvän igen. Hoppas ni har en bra kväll!
Kramar Emma





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar