Translate

torsdag 18 augusti 2011

Foto och IKEA

Idag har varit en riktigt bra dag. Klockan 9 stod jag och M utanför IKEA för invigningen av den nya katalogen. Det var kanske inte så många erbjudanden den här dagen som vi hade hoppats på men vi fick gratis frukost och 5 lunchlådor. Inte fy skam ;) Efter det åkte vi till M och lekte lite med hans brorson som var på besök. Så go är han :)

På eftermiddagen kom Rebecka till mig för att fota. Det är alltid så kul att träffa henne, vi har så kul! Sedan är hon en fantastiskt fotograf och jag blir alltid sjukt nöjd när jag har hon har fotat mig :D Temat denna gången var "Vrede". Lägger ut några bilder efter det här inlägget.

Jag fick min kamera idaaag :D Sjukt glad! Jag kan knappt vänta på att börja fota, men det blir att köpa ett bättre minneskort imorgon. En Canon Eos 600D med objektivet 18-135 IS är min nya babe ;) Ska bli så roligt att lära sig att ta riktigt bra bilder!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar