Translate

söndag 3 juli 2011

Övernattning och matlagning

Förra natten sov jag över hos M, det kanske låter som en liten sak men det var länge sedan jag gjorde det. Det är en av de saker jag har haft mest problem, jag är så rädd för att vakna någon annanstans än jag är van vid. Om något inte är precis som jag har föreställt mig eller något oväntat händer har jag väldigt nära till paniken.

Det var svårt att göra de, fina men de smakade bra ;)
Men i alla fall så stannade jag hela natten och jag sov också en del även om jag vaknade flera gånger. Men jag tror mest att jag vaknade för att det var så fruktansvärt varmt. Ganska mysigt var det i alla fall :)

Idag har jag varit och handlat och lagat mat med Anton och Erica. Piroger blev det till slut .. smarrigt värre ;)
Nu tar jag det lugnt och tittar på film, Revolution road. Den är sorglig, jag är så känslosam så jag gråter varannan minut, haha.

Sov gott! Kramar Emma
Mina knoppar har blommat ut :) 

2 kommentarer: