Translate

lördag 2 juli 2011

Stolt =)

Idag har har varit en riktigt bra dag. På förmiddagen åkte jag med mamma och pappa till IKEA och Sisjön. Det var något jag lovade att jag skulle följa med på igår kväll när jag kände att jag bara var en börda. Imorse när jag vaknade undrade jag vad fan jag hade lovat. Jag tycker det är jobbigt att åka bort, jag tycker att det är jobbigt med stora affärer med mycket folk men ändå hade jag sagt att jag skulle både till Kållered och Sisjön för att gå i massa stora butiker.

Det var jobbigt från och till men vad bra det gick ändå. Jag var iväg i 4 timmar utan att att be om att åka hem en enda gång. Jag stod ut och stundtals var det till och med så att jag kunde slappna av och ha det trevligt. Efteråt var jag trött, men inte så utmattad som jag har varit innan. Jag var inte uttömd på energi så att jag inte orkade göra någonting utan jag var bara trött och det gick över efter lite kaffe och vila. ;)

När jag kom hem gjorde jag klart en uppgift till en sommarkurs som jag går och nu är jag hos M och myser. Det är så härligt att känna att jag styr min ångest och den inte styr mig. Jag är stolt över mig själv faktiskt. Det händer inte allt för ofta men det känns riktigt bra :D

Hoppas att ni också har haft en bra dag!
Massa kramar Emma

1 kommentar: