Translate

torsdag 21 juli 2011

Hemma igen

Idag har vi åkt hem från mormor och jag klarade även det. På vägen hem stannade vi i Linköping hos min farbror och mina goa kusiner. Jag var väldigt ångestfylld så jag var kanske inte världens bästa sällskap men det funkade. Jag fick dock en jobbig ångestattack där, men jag är inte säker på att den bara var negativ. Efter den så vaknade jag till lite och blev lite klarade i huvudet.

Det känns som om jag kan klara mer efter den här resan. Jag har klarat mer än jag trodde att jag skulle klara och det känns skönt att veta. Nu känns det inte lika oöverkomligt att åka in till Göteborg till exempel.  Det är en skön känsla. Jag känner mig starkare, jag hoppas att det håller i sig. 

Nu är jag galet trött så nu ska jag sova
Godnatt!
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar