Translate

onsdag 20 juli 2011

Sista dagen i Eskilstuna

Idag har jag plockat ännu mer bär och varit nere på Tuna park en stund. På eftermiddagen kastade jag, Anton och pappa pil. Det var hur kul som helst, vi var helt värdelösa men det var lite nostalgi för vi gjorde alltid det när vi var här när vi var mindre ;)


Imorgon bitti blir det hemresa, man kanske skulle kunna tro att det känns skönt för mig men det gör det faktiskt inte. Jag hade gärna stannat här ett tag till, jag har haft det kul här. Inte mindre ångest än hemma men inte särskilt mycket mer heller.

Sedan är jag nervös för resan också, jag tycker att det är jättejobbigt att vara mellan två "säkra" ställen. Resan till ställen är oftast jobbigare än att vara där för mig. När jag var mindre så räckte tanken med att jag var på väg hem för att jag skulle känna mig trygg men så är det inte längre. Faktum är att det inte känns bättre att åka hem än det kändes att åka hit. Men men, jag klarade hitresan så jag klarar väl hemresan också. Det ska i alla fall bli härligt att träffa M igen. Jag har saknat honom <3

Nu ska jag packa det sista!
Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar