Translate

lördag 23 juli 2011

Idag har jag haft en riktig bra dag. Jag har varit och hämtat min kamera som har varit på lagning och handlat mat. Jag och Anton har haft "halv åtta hos mig" ikväll. Jättemysigt. Kommer lite bilder nedan på vår smarriga måltid ;)
Förrätt: Krutonger och vindruvor (totalimproviserat haha)

Huvudrätt: Spenat och baconpaj

Efterrätt: Hallonpaj med vanlijsås
(med  färska hallon från vår trädgård :) )
Senare på dagen sjönk väl humöret lite när jag fick höra om vad som har hänt i Norge. Det är hemskt och jag lider med alla som drabbats ikväll. 

Men i alla fall så känner JAG mig bättre efter den här resan. Jag känner mig starkare och jag har hittat en kämpaglöd som jag nästan har glömt av att jag hade. När jag går med på att jag inte klarar av att göra saker p.g.a. ångesten så låser jag mig själv. Ibland behöver jag göra större saker för att ta mig ur den låsningen. Då känns inte de mindre utmaningarna lika stora sedan. 

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar