Translate

söndag 10 juli 2011

Fun City

Så gosigt och sött föl <3
Idag var jag med familjen på Fun city i Varberg. Det gick faktiskt bra. Den mesta tiden hade jag väldigt lite eller i alla fall hanterbar ångest och vi åkte radiobilar och klappade getter och annat mysigt ;) Framåt eftermiddagen fick jag mer ångest och jag fick gå ut och sätta mig i bilen för att lugna ner mig. Det var riktigt jobbigt ett tag men jag klarade det. Jag svimmade inte och vi kunde åka hem när de andra kände sig klara och inte bara för att jag hade ångest.

Jag och syster i radiobilarna haha
Vad har jag lärt mig av det här då? Det går att hantera ångesten och även om det är svinjobbigt så är det övergående. Nu är jag jättetrött så nu blir det sängen.

                                                                                        Sov gott!

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar