Translate

torsdag 9 juni 2011

Välkommen tillbaka

Idag har varit en underbar dag. Jag har haft ångest, jag har övervunnit den och jag känner mig stark och glad. Jag och mamma gick till Röda korset idag och tittade på massa roliga saker, blev inget köp idag men mysigt var det. På kvällen åkte jag till M och vi myste och tittade på Pirates of the Caribbean - At worlds end. Vi tänkte gå och se 4:an på bio när jag mår tillräckligt bra för att sitta kvar en hel film ;)

Idag kände jag verkligen att jag var närvarande och inte så avtrubbad som jag har varit innan. Det märkte M och när jag skulle gå kysste han mig och sa:
"Välkommen tillbaka"
Det kändes bra i hela kroppen, att han också såg det <3 Att jag är på väg tillbaka :) Vi hade dessutom 25 månader idag, 25 år efter giftemål är silverbröllop så 25 månader får vara silverförhållande eller något ;)

Imorgon bli det att gå till Kongsbacka marknad, träffa underbara Emelie och jobba. Jag har varit sjukskriven från jobbet några veckor nu så jag hoppas att det ska kännas bra att komma tillbaka.

Sov gott nu!
Många kramar Emma

3 kommentarer:

  1. Här kommer en kommentar! Tobbe

    SvaraRadera
  2. Och här en till :-)
    M

    SvaraRadera
  3. härligt att det verkar funka för de flesta i alla fall :D

    SvaraRadera