Translate

söndag 12 juni 2011

Helguppdatering

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar så jag får uppdatera er lite :)

I torsdags var jag med Erica på marknaden innan jobbet. Det blev en klänning och lite paketsnören den här gången. Paketsnörena är för att jag fullkomligt älskar att både köpa och slå in presenter. Fina papper och massor av snören är det som gäller ;)

På kvällen kom goa Emelie förbi så vi tittade på film och käkade massa popcorn och godis. Filmen var inget vidare men sällskapet var desto bättre. Det är alltid härligt att vara med Emelie, man behöver inte anstränga sig på något sätt utan man kan bara vara. Underbart med sådana vänner <3


I fredags blev det också lite jobb och sedan mys med familjen och M. Både torsdag och fredag var ganska lugna men jag har känt mig spänd, kanske för att jag har känt att det har funnits saker som jag ska klara av. Jag måste dock säga att jag förmodligen har den bästa chefen och de bästa arbetskamraterna som jag skulle kunna få. De har varit så förstående och hjälpsamma och har gjort allt för att det ska bli så bra som möjligt för mig. Underbara människor <3

Idag har det inte varit så bra. Redan i morse fick jag en ångestattack och resten av dagen har jag liksom bara kämpat för att hålla den undan. Jag vet att jag inte sak kämpa emot den, men det är svårt att acceptera något som man så gärna vill var utan. I alla fall så åkte jag och mamma till havet för att försöka tänka på annat och slappna av lite. Det var skönt för även om den mesta tiden var full av ångest och jobbiga tankar så fick jag stunder där jag kunde slappna av lite och njuta av situationen. Vackert var det i alla fall. :)


Nu ska jag gå ner och krama om min underbara pojkvän och försöka få lite sömn för att förhoppningsvis vakna upp till en bättre dag imorgon. 

Godnatt vänner!

2 kommentarer:

  1. Tjena! Ville bara säga jag tyckte om ditt inlägg på FB. Har själv en massa ångest o käkar sertralin för det.

    SvaraRadera
  2. tack så mycket! Jag är glad att du kommenterade, betyder alltid mycket att se att även andra som lider av samma problem tittar in här. Jag hoppas att du kommer tillrätta med dina problem precis som jag hoppas att jag blir frisk en dag :)

    SvaraRadera