Translate

torsdag 30 juni 2011

Testjobb

Idag har jag jobbat lite grann, "testjobbat" som jag kallar det :) Underbart att jag har möjligheten att göra det, att få möjligheten att jobba lite grann när det passar mig och att jag kan åka hem när jag vill. Det kändes som det gick ganska bra på jobbet ändå, skönt att komma lite hemifrån men jag orkar inte så länge. Efter två timmar på jobbet är jag så trött så jag knappt kan stå på benen. Det blir väl också bättre så småningom.

Men det är inte på jobbet jag har mått sämst idag utan det är nu när jag har kommit hem. Jag känner mig så utpumpad och det gör att overklighetskänslorna är närmre. Jag känner mig väldigt orolig nu och har extremt svårt att slappna av. Jag antar att jag får försöka göra något som kan skingra mina tankar lite  men som inte är så ansträngande för huvudet. =P

Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar