Translate

fredag 3 juni 2011

solsken

Om jag hade en helt värdelös dag igår så hade jag en fantastisk dag idag. Igår mådde jag så dåligt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Det är hemskt att känna att det är så illa att man blir tveksam om man kan dö av rädsla eller trötthet. Jag orkade knappt göra någonting och blev helt nedslagen när jag inte orkade gå längre än till slutet av gatan när jag skulle ta en promenad för jag hade så mycket ångest. Det var tur att den här dagen blev bättre. 

Idag har jag varit hos Martin, jag har haft vattenkrig med syskonen och handlat med mamma. Det har inte varit ångestfritt hela tiden men jag klarade av det och jag har haft roligt för det mesta. Det är sådana dagar som gör att man orkar ta sig igenom dagar som igår, fyllda med ångest och hopplöshet. Jag är inte frisk men jag ser ett slut på lidandet ändå. Jag är säker på att anledningen till att jag har mått så dåligt den här veckan beror på medicinökningen i måndags så jag hoppas att förbättringen också beror på medicinen till viss del, det är skönt att slippa kämpa ensam :) Vi avslutade den här kvällen med grillning, riktigt gott.



Sov gott och hoppas att ni också har haft en bra dag ni med!
Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar