Translate

söndag 5 juni 2011

Idag vakande jag riktigt sent. Det kändes konstigt att vakna så sent så det var inte alls skönt. Men mest har det  varit en ganska trevlig dag. Steff kommit förbi på besök en stund och vi har testat att göra iste och suttit och njutit i solen :) Efter ett tag kom även syster yster med man så vi har grillat och haft det gott. 

Just nu känner jag mig dock inte alls bra. Mamma är på akuten med Anton för han hade fått ett ordentligt utslag på benet av något djur och de andra är inte hemma förutom pappa som klipper gräset. Det borde räcka men jag är så ångestfylld just nu så det känns jobbigt i vilket fall som helst. Hoppas att det går över snart. 

Kramar Emma

2 kommentarer:

  1. Erbjud dig att klippa gräset och låtsas som om varje grässtrå är en ångest-känsla! MAYHEM! >:D

    SvaraRadera
  2. Haha! Det låter som en bra plan. Jag får börja betala dig för alla bra tips ;)

    SvaraRadera