Translate

torsdag 16 juni 2011

Hur länge ska man behöva stå ut?

Igår hade jag en riktig skitdag och idag känns inte som den är bättre direkt. Det känns som jag är instängd i en bubbla utan kontakt med omvärlden och bara min ångest som sällskap. Jag känner mig fullständigt avtrubbad och ångestfylld på samma gång. Ska inte den jävla medicinen hjälpa någon gång eller är det såhär bra den hjälper? fan fan fan,,,, jag orkar inte ha det såhär längre, kan det inte bara bli BÄTTRE? åtminstone så man känner att det ibland kan vara skönt att gå upp istället för att bara vilja gå och lägga sig igen. 

Jag antar att det bara är att försöka ta sig igenom den här dagen och hoppas att morgondagen kan bli bättre, för jag orkar inte ens tänka på vad som händer i framtiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar